IT-drift og sikkerhet, nettbasert

Velkommen som student på Fagskolen Innlandet

På denne siden finner du informasjon som er skreddersydd for deg som skal studere IT-drift og sikkerhet, nettbasert. Dette studiet har kun digitale samlinger.

Alle samlinger gjennomføres på Teams via din skolekonto. Før første samling må du derfor gå igjennom listen med PC-krav under som blant annet beskriver hvordan du logger deg på skolekontoen din.

Informasjon om skolestart

Første samling for 24ITDNETT er 2.-3. september. Samlingene foregår på Teams fra kl. 08.00-16.00. På uker der det ikke er dagsamling, vil det legges opp til én kveldsøkt i uka fra kl. 19-21. Se samlingsplan for samlingene.

Samlingsplan for IT-drift og sikkerhet, nettbasert

Gjør deg klar til studiestart!

Her finner du informasjon som er viktig for deg i forbindelse med oppstart av studier ved Fagskolen Innlandet.

Program for fadderuka på Gjøvik 2024

Som student ved Fagskolen Innlandet kan du delta på fadderuka på Gjøvik. I år arrangeres fadderuka fra mandag 12. til lørdag 17. august. Fadderuka er et samarbeid mellom NTNU og Fagskolen Innlandet.

Rådgivertjeneste

Har du behov for å snakke med en studierådgiver eller helserådgiver kan du avtale en time med en av våre tre rådgivere på Fagskolen Innlandet.