Velkomstbrev - Heltid Gjøvik

Velkommen til Fagskolen Innlandet

12. august starter studiene for nye heltidsstudenter ved Fagskolen Innlandet.

Velkommen til alle nye studenter! Jeg håper alle har hatt en god sommer og at dere nå er klare for å lære mye nytt. Alle vi ved Fagskolen Innlandet ser fram til å møte dere! Vi er klare for å legge til rette for at dere skal lære mest mulig mens dere studerer her ved skolen.

Fadderuka på Campus Kallerud starter allerede mandag den 12. august og avsluttes med fest og konsert lørdag 17. august. Fadderuka er et samarbeid mellom Fagskolen Innlandet og NTNU Gjøvik. Her får du som fagskolestudent mulighet til å delta på varierte aktiviteter hele uka sammen med egen klasse/gruppe, men også sammen med studenter fra andre klasser ved Fagskolen Innlandet og studenter fra NTNU.

På nettsidene våre finner du informasjon og opplysninger om mye av det som angår din skole- og læresituasjon ved Fagskolen Innlandet. Hvis det er noe du er usikker på, som du ikke finner på nettsiden, kan du ta kontakt med skolen, teamleder eller lærer.

Når det gjelder spørsmål om eksempelvis eksamen eller vurdering, er det utarbeidet egne reglement av overordnede myndigheter. Slike forskrifter og reglementer er nødvendige for å sikre både studenter og skolen best mulig saksbehandling. Har du spørsmål angående noen av disse områdene, kan du henvende deg til faglærer eller teamlederen.

Jeg håper at du vil trives ved Fagskolen Innlandet - både med studiene og skolesituasjonen.

Lykke til!

Gard Tekrø Rolid