Studiested Gjøvik

På denne siden finner du praktisk informasjon om parkering, kantine og overnatting for dette studiestedet.

Følgende bestemmelser gjelder for parkering på Campus Kallerud:

Studentene ved Fagskolen Innlandet skal bruke 2. etasje i parkeringshuset, området rundt P-huset, eller på sørsiden av Campus Kallerud - følg skilting. Døgnpris for parkering har Gjøvik kommune satt til kr 42,-.

Parkering i 1. etasje av parkeringshuset er kun for ansatte på Campus Kallerud.

Lading av elbil kan gjøres på fire ladeplasser i tilknytning til parkeringshuset, og kommer i tillegg til døgnpris for parkering.

Parkeringsbestemmelsene håndheves av Gjøvik kommune og/eller Europark på hele Campus. Det oppfordres til å følge skilting. All parkering skal skje innenfor oppmerkede felter. Det er ikke tillatt å parkere i kjørefelt eller på plenen. Parkering skal kun skje i henhold til offentlige skilter/bestemmelser.

Det anbefales å parkere sentrumsnært og ta buss til Campus. Mer informasjon om billetter og rutetider finner du på nettsidene til Innlandstrafikk.

Kart som viser parkeringsbestemmelser ved Fagskolen Innlandet på Gjøvik

Kantine

Åpningstider: 07.30 - 15.00

Skolens kantine er åpen mandag til fredag. Den er stengt i skoleferiene. Kantinen drives av Kari Aasheim og Anne Lise Aasheim. De kan kontaktes i kantinens åpningstider på telefon 952 62 560.

Bestilling av lunsj

Studenter har mulighet for bestilling av lunsj. Mer informasjon kommer nærmere skolestart.

Overnatting

Quality Strand, Gjøvik. Ca. 2 km fra skolen. God bussforbindelse.
Fagskolen Innlandet har egen avtale for studenter (rabatt)

Clarion Collection Hotel Grand, Gjøvik. Ca. 2 km fra skolen. God bussforbindelse.

Gjøvik Vandrerhjem, Gjøvik. Ca. 2 km fra skolen

Badeland Gjestegård, Raufoss. Ca. 11 km fra skolen. God bussforbindelse fra Raufoss sentrum

Toten Hotell Sillongen, Bøverbru. Ca. 14 km fra skolen

Elton Hotell, Raufoss. Ca. 10 km fra skolen

Sveastranda Camping, Gjøvik. Ca. 15 km fra skolen.
Fagskolen Innlandet har egen avtale for studenter (rabatt)