Studiested Mosjøen

På denne siden finner du praktisk informasjon om parkering, kantine og overnatting for dette studiestedet.

Parkering

Følg skilting "Parkering kurs".

Kantine

Lunsj tas med av den enkelte på samlingene. Det er også mulig å kjøpe lunsj i kantina.

Overnatting

I Mosjøen er det ulike overnattingsmuligheter. Ingen av de har gangavstand til skolen.

Dersom du "googler" på «Overnatting Mosjøen» vil du få opp ulike alternativ. I skoleåret går det buss fra Mosjøen til Marka både morgen og ettermiddag. Bussen går forbi både campingen og hotellene som ligger langs E6.

Beliggenhet

Mosjøen videregående skole avd. Marka har adresse Honggardsvegen 33, 8658 Mosjøen. Det er 9 km fra Mosjøen sentrum, med en kjøretid på 12 min. Det er 8 km fra Marka til jernbanestasjonen i Mosjøen, og 15,5 km til Mosjøen lufthavn. Det er ingen offentlig transport fra flyplassen til sentrum, men man kan bestille taxi.