Studiested Senja

På denne siden finner du praktisk informasjon om parkering, kantine og overnatting for dette studiestedet.

Info kommer.

Kantine

Lunsj tas med av den enkelte på samlingene. Det er også mulig å kjøpe lunsj i kantina.

Overnatting

Berggården (Landøyveien 23, 9372 Gibostad) ligger ca. 2 km sør for Gibostad og Senja videregående skole. Huset har 10 overnattingsplasser fordelt på 5 rom. Det er dusj og toalett i begge etasjer, i tillegg er det felles stue og kjøkken. Enkel standard. Bestilling primært via skolekontoret til Senja videregående skole avd. Gibostad: Tlf. 777 88 720.

Priser på overnatting:
Enkeltrom: kr 450,- pr. døgn
Dobbeltrom: kr 300,- pr. døgn

Finnsnes Hotell, 25 km fra Senja videregående skole: Finnsnes Hotell – Porten til Senja

Senja Hotell, 25 km fra Senja videregående skole: Forsiden (senjahotell.no)

Skoghus Leirsted, 19 km fra Senja videregående skole: Skoghus - Leirsted og arrangement lokaler

Airbnb kan også sjekkes ut.