Studiested Tynset

På denne siden finner du praktisk informasjon om parkering, kantine og overnatting for dette studiestedet.

Parkering

Gratis parkering på grusplassen til venstre for skolebygget. Alternativt kan man stå gratis på asfaltplassen mellom sykehuset og idrettshallene. Følg Fedraheimveien litt forbi grusparkeringen, så ligger den store parkeringsplassen på venstre side.

Kantine

Kantina har åpent mandag til fredag, kl. 07.30-14.45. Det tilbys varme og kalde drikker, bagetter, salater, varme lunsjretter, kaker og kioskvarer. Betaling med kort eller vipps.

Overnatting

Tynset hotell ligger sentralt på Tynset, 200 meter fra togstasjonen og 850 meter fra TSH (ca. 10 minutter å gå).

Studenter får følgende pris på rom hos Tynset hotell:

• Enkeltrom kr. 890,- per natt inkludert frokost
  • Dobbeltrom kr. 1090,- per natt inkludert frokost

Tynset rom og camping ligger langs Glomma, rett over veien for Domus/Coop Extra, og 600 meter fra togstasjonen. Det er 1,2 km (eller 15 minutters gange) til TSH.

De har i utgangspunktet ikke studentpriser, men gir rabatter ved lengre opphold, alt etter antall personer i enhetene og tidspunkt på året.

Det er også flere muligheter for korttidsleie i området gjennom AirBnB og finn.no.